sobota, 4 marca 2017

Wiosennie!



Hej!hej!Czołem! :*
Od rana zbierałam się na opublikowanie tego posta nareszcie znalazłam chwile czasu. Teraz jak na dworze zrobiło się tak pięknie to w domu nie chce się w ogóle siedzieć. Nadszedł czas na wiosenne porządki na ogrodzie oraz w domu dzień jest już taki długi, aż chce się żyć! :)  Nareszcie mamy już marzec co oznacza, że za niespełna 3 tygodnie rozpocznie się kalendarzowa wiosna. :) Dzięki plusowej temperaturze  na kilka miesięcy możemy pożegnać się z czapkami, zimowymi butami czy tęż grubymi kurtkami możemy schować je głęboko do szafy! W lutym nie miałam wystarczająco  czasu żeby chodzić na zdjęcia w tym miesiącu postaram się to nadrobić, ale nic nie obiecuję bo w  życiu różnie bywa;)  Uciekam jeszcze  na ogród! 

Do usłyszenia! :*







               


10 komentarzy:

  1. W końcu wiosna, bedzie ciepło ☺ bardzo fajnie wyglądasz mega podoba mi sie ta stylizacja. Cudowny jest ten zegarek sama od niedawna takiego szukam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciepło oznacza w końcu długie spacery i spędzanie wiecej czasu na świeżym powietrzu
    Blog Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, fajna stylizacja ❤💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie! :)
    Świetna i klasyczka stylizacja na wiosnę :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak ty czuję już wiosnę :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej spódniczce, cudowne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna już zaraz będzie a ja nadal nie wiem w co sie ubrać.
    Jeju cudowna jest ta stylizacja ��

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    kropki bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal jest przepiękny. ;]

    OdpowiedzUsuń