niedziela, 12 marca 2017

Klasyk.


Hej! ;) Z lekkim opóźnieniem, ale dodaje kolejny post miał być dodany wczoraj, ale nie zdążyłam ponieważ obróbka zdjęć podpisanie ich zajmuje troszeczkę czasu, ale staram wywiązać się z tego co obiecałam w  poprzednim poście. Dzisiejszy post jest taki klasyczny czarne spodnie i biała koszula. Ostatnie dni są takie ponure chociaż czuć wiosnę w powietrzu to jest pochmurno pada deszcz, najlepiej bym nie wstawała z łóżka, ale ze względu na szkołę nie mam wyjścia. Lubię wiosnę, ale taka pogoda, źle na mnie działa.A u Was jak jest?
Do następnego :*







płaszczyk- MOHITO
spodnie-BERSHKA
koszula- NEW LOOK
buty- CCC
torebka - PARFOIS

21 komentarzy:

  1. Dla mnie mogło by być już ciepło marze o tym ☺ bardzo fajnie wyglądasz. Kocham te spodnie ☺
    Śliczne zdjęcie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie pogoda też wpływa wręcz paskudnie :( Już mam momentami dosyć :)

    Piękny płaszczyk <3 I buty <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba. Masz bardzo ładną fryzurę, a kolor płaszczyka skradł moje serce!

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja! najbardziej podobaja mi sie botki- sa piekne! proste i stylowe ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja w moim typie 💖 bede tu zaglądać częściej 😘pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! :) Ślicznie na nich pozujesz! ;*
    Pięknieee! <3 Super wpisy i blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ z Ciebie ładna dziewczyna! Jestem pod wrażeniem. Zakochałam się w płaszczyku tylko, że na mnie nie wiem czy by wyglądał w miarę ok, czy absolutnie nie :/ Ciężko mi powiedzieć.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNA STYLIZACJA ! POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie kupiłaś szalik?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia i stylizacja! Jesteś piękna i masz świetny gust! Zazdroszczę, bo mi częściej niż często zdarzają się modowe wpadki :P Czekam na następną stylizacje,bo z tej na pewno kilka rzeczy ściągnę!
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz w karmelowym kolorze. :)


    Obserwuję oczywiście! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio dni są szaro bure, zgadza się. Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste zdjęcia. Stylizacją przepiękna i stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja na czasie.
    Piękne zdjęcia. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam klasyczne stylizacje, wyglądasz przecudownie! Płaszczyk mnie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty! Uwielbiam takie właśnie tego typu i tylko w nich chodzę :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam klasykę, super się u mnie sprawdza. Takie zestawienia są najlepsze, bo najlepiej do wszystkiego pasują :) Wyglądasz ślicznie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń