sobota, 21 stycznia 2017

Iwonicz Zdrój - Winter Holidays!

Dzisiejszy post jest trochę inny niż poprzednie ponieważ dotyczy relacji z wyjazdu wraz z moim Chłopakiem.
A więc:
Wyjechaliśmy w poniedziałek rano, na miejsce dotarliśmy po godzinie 14 zakwaterowaliśmy się w Hotelu Glorietta w  centrum Iwonicza Zdroju zjedliśmy obiad, rozpakowaliśmy się odpoczeliśmy po podróży, a następnie poszliśmy na spacer po Iwoniczu.









Następnego dnia po śniadaniu wybraliśmy się pieszymi szlakami na Żabią Górę po drodze mijaliśmy Źródło Bełkotka, Góre Przedziwną i Wracając do Hotelu po drodze mijaliśmy Amfiteatr oraz byłą skocznie narciarską








W środę po śniadaniu wybraliśmy się  biało zielonym szlakiem  przez Górę Przymiarki, a następnie żółto niebieskim do Cerkwi w Bałuciance. Po przebyciu ponad 5 km na miejsce niestety nie udało nam się  podejść bliżej Cerkwi ponieważ nie było tam wydeptanej ścieżki, a śnieg był ponad metr.
Wieczór spędziliśmy w Hotelu grając w BILARDA.
       











W czwartek w ostatni dzień naszych pieszych wędrówek postanowiliśmy wybrać  się na Cergową Górę,Droga w tym kierunku była znacznie lepsza niż w poprzednich dniach, gdyż ciągnęła się drogą asfaltową, a nie przez zaśnieżone pola,Niestety po 2 godzinnej podróży byliśmy zmuszeni wracać ponieważ, dalsza droga biegnąca w kierunku Cergowej Góry była pokryta grubą warstwą śniegu nie było żadnych śladów co oznacza, że w tym roku nikt nie zdecydował się tam wejść.Mamy nadzieje, że kiedyś uda nam się tam wejść. :) 




To już koniec tego posta w piątek niestety musieliśmy wracać  do domu, pozostały nam teraz wspomnienia oraz zdjęcia.
Do następnego! :*







16 komentarzy:

  1. Jak widać bardzo fajnie spędziłaś te ferie. Bardzo zazdroszczę Ci takiego miłego wyjazdu :)
    Zdjęcia są śliczne. Miłe wspomnienia po wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa piękne okoliczności przyrody :)
    Tylko pozazdrościć wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często bywam w miastach uzdrowiskowych,ale w tym nie byłam.Bardzo ładne zdjęcia,super że wyjazd się udał i odpoczełaś z chłopakiem!
    Pozdrawiam DARIA http://darriskablogerka.blogspot.com/2017/01/sammydressdresslilyzaful-haul.html?m=1
    Zapraszam do siebie ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i ładne miejsce, ja tam nigdy nie byłam.
    Dodaję Cię kochana do listy czytelniczej i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz a twój blog nie raz mnie zaskoczy.
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje posty przypadną Ci do gustu. :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, byłam tam! To cudowne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam ludzi ktorzy lubia zwiedzać w okresie zimowym. Ja to tylko pod kołderką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pieknie ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne widoki, sama zamierzam nieługo wyjechac na odpoczynek :) Oby pogoda dopisła pozdrawiam :D Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdj i widoki i mega mi się ten post podoba, z tego względu że tam byłaś i dobrze odpoczęłaś. pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Świetnie, że spędziliście miło czas. Lubię taką śnieżną zimę, jest naprawdę ładnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć
    Prowadze swojego bloga, i od dluzszego czasu przygladam sie twojemu i sadze ze powinnaś założyć bloga turystycznego choćby z krajobrazami bo ta niby, ,,twoja moda" to nie twoj żywioł sadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. dziękuje za radę, ale pozwól, że to ja będę decydowała o czym będzie mój blog. :) Jeżeli nie podoba Ci się ,,ta moja moda"to nie musisz tu zaglądać:) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja tu sie nie zgadzam z anonimem uwielbiam Tw stylizacje są na prawdę cudowne. Wszystkie stylizacje są dopracowane w najmniejszych szczegółach. Zdjęcia są przepiękne, robione bardzo profesjonalnie.

      Usuń
  12. Ale tam pięknie, tyle śniegu <3.
    Ja w tym roku niestety nigdzie nie wyjeżdżam :(.
    Zapraszam Cię do mnie w wolnej chwili :p.

    OdpowiedzUsuń