niedziela, 11 grudnia 2016

W białym plenerze!


Siemaneczko! Wracam po półtora miesięcznej przerwie do Was z kolejnym postem tym razem w wersji już zimowej ;) Wiem jestem niesystematyczna na blogu, ale nie mam wystarczająco czasu żeby regularnie  chodzić na zdjęcia całe szczęście, że to już ostatni rok mojej nauki w technikum jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Zdjęcia zrobiłam kilka dni temu kiedy był jeszcze śnieg tak jak widać w pięknym plenerze, w trakcie zdjęć towarzyszyło nam piękne niebo, które dodało uroku zdjęciom! ;)
Dzisiaj za oknem jest strasznie pochmurno i deszczowo i postanowiłam wreszcie zabrać sie za opublikowanie tego posta zdjęcia czekały na to juz tydzień! Naszczescie  na dworze mamy temperature na plusie, ale cóz za kilka dni ma być znów strasznie zimno. Ech no ale w końcu mamy grudzień, a więc nie ma co sie dziwić. Ja u siebie w domu rozpoczełam juz porządki świąteczne uwielbiam ten okres przedswiąteczny. Napewno na moim blogu pojawi sie jakis post świąteczny, a kto wie może z Julią nagramy jakis filmik, a więc czekajcie ;) Buziaki:*






    kurtka / coat - BERSHKA
  koszula / shirt - NEW LOOK
  szal /  scarf - MOHITO
rękawiczki / gloves  - RESERVED
 spodnie / pants - BERSHKA (dziury zrobiłam sama)
torebka / bag - RESERVED 
   obuwie / shoesNIKE






A na koniec taka niespodzianka:
Przedstawiam Wam mojego Fotografa :)



Julia miała na sobie:
czapka / cap - H&M
szal /scarf - H&M
kurtka / coat - PEPCO
spodnie / pants - H&M (dziury zrobiłam sama)
buty / shoes - CCC - podobne TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz